close
刚刚你问我
m i tat dark?
我不知道该怎么说
but
[u can choose to live in bright]
[ppl gt choice.
bt my choices i get is nt wt i wan n hope get.
theres nvr gud thing happen to me.
i tel u.in my head gt few bugs.]

IM MY HEAD GT FEW BUGS?
他最后那句话吓了我一跳
什么 BUGS?
脑怎么会有虫??
我还以为你有什么病
当下的反应是
很怕 我以后不会再诅咒你了

追问下去
[yesterday i found it came out from my right ear]
[i dig it from my right ear.two bugs died.n still
gt a few inside it]
不是在脑吧?是耳朵
不!要!吓!我!
可能是昆虫之类的飞进去了
去检查挖出来就行了
可是 他说没时间
可能要过几天才有空去检查
我无话可说 他的耳朵 他主宰
我只是怕耽搁了
会更严重
阿弥陀佛 希望没事
arrow
arrow
    全站熱搜

    cherishmoment 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()